W dniu 19 listopada 2024 roku w Otwocku odbyły się Powiatowe Targi Pracy i Edukacji, na których obecni byli policjanci z lokalnej Komendy oraz Komendy Stołecznej Policji. Mundurowi przygotowali stoisko informacyjne, którego celem była promocja służby w Policji oraz przedstawienie możliwości, jakie oferuje ta instytucja. Dzięki temu mieszkańcy mieli szansę na bezpośrednie rozmowy z policjantami i uzyskanie szczegółowych informacji dotyczących ścieżek kariery w Policji.
Policjanci z Otwocka oraz przedstawiciele Komendy Stołecznej Policji, na zaproszenie starosty otwockiego oraz dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy, aktywnie uczestniczyli w wydarzeniu, które miało miejsce w Hali Sportowej przy Zespole Szkół Nr 2 im. Marii Skłodowskiej-Curie. Mundurowi szczegółowo opowiadali o procedurze kwalifikacyjnej oraz poszczególnych etapach rekrutacji do służby w Policji, co spotkało się z dużym zainteresowaniem odwiedzających. Uczestnicy, w tym potencjalni kandydaci, mogli zadawać pytania i zyskać cenną wiedzę na temat pracy w Policji.
Kandydaci do służby w Policji muszą spełniać określone wymagania, które policjanci przedstawili na swoim stoisku. Należy do nich między innymi średnie wykształcenie, polskie obywatelstwo, nieposzlakowana opinia oraz zdolność fizyczna i psychiczna do pracy w formacjach uzbrojonych. Dodatkowo, osoby podlegające kwalifikacji wojskowej powinny posiadać uregulowany stosunek do służby wojskowej. Takie wydarzenia, jak Targi Pracy, są doskonałą okazją do nawiązania kontaktu z lokalną społecznością oraz promocji bezpieczeństwa w regionie.
Źródło: Policja Otwock
Oceń: Spotkanie Policji z mieszkańcami Otwocka na Targach Pracy 2024
Zobacz Także